Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami

Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Pelplin na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami.

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe z zakresu prawa, administracji, gospodarki nieruchomościami, geodezji

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  2. znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
  3. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  4. znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów,
  5. znajomość ustawy o finansach publicznych,
  6. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  7. sumienność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność,
  8. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  9. umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
  10. prawo jazdy kat. B,
  11. biegła obsługa komputera, pakietu MS Office,
  12. znajomość programów: System Informacji Przestrzennej, Geoportal, Elektroniczny Obieg Dokumentów SIDAS, IntraEWID.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje w szczególności prowadzenie postępowań w zakresie:

  1. gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy w zakresie uregulowanym ustawą o gospodarce nieruchomościami, w szczególności: sprzedaż, najem, dzierżawa, użyczenie, oddanie w trwały zarząd, zamiana,
  2. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym i przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. praca w wymiarze 1/1 etatu, wymagająca wyjazdów w teren,
  2. miejsce pracy: budynek główny Urzędu Miasta i Gminy Pelplin,
  3. pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do sześciu miesięcy. W przypadku kandydata podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem zawarcia kolejnej umowy.

Więcej informacji: https://bip.pelplin.pl/a,31858,10062025-nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-gospodarki-nieruchomosciami.html

Wyświetlono: 264

Pobierz PDF

Załączniki

Mogą Cię również zainteresować