cover photo azbest

Podsumowanie zadania usuwania azbestu 2024

Gmina Pelplin w 2024 roku zrealizowała zadanie pn. „Usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pelplin”

Tegoroczna realizacja zadania umożliwiła demontaż, zabezpieczenie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z 6 nieruchomości natomiast zabezpieczenie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z 23 nieruchomości. Łączna masa wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin, pozwoliła na osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie 51,890 Mg.

Gmina Pelplin zleciła wykonanie zadania Przedsiębiorstwu Handlowo Usługowemu US-KOM Robert Kołodziejski z siedzibą w Gostyninie.

Wszystkie prace związane z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest zostały przeprowadzone zgodnie z wymogami ochrony środowiska

i przepisami BHP.

Koszt zadania wyniósł 27.539,35 zł brutto, całkowicie sfinansowany ze środków budżetu Gminy Pelplin na 2024 rok.

Wyświetlono: 171

Pobierz PDF

Mogą Cię również zainteresować