DODATKOWY NABÓR W KONKURSIE „GRANTY PPGR”

Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin ogłasza dodatkowy nabór w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

W wyniku powstałych oszczędności po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym w projekcie, Gmina Pelplin uruchamia dodatkowy nabór w ramach konkursu grantowego Cyfrowa Gmina - "Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego.

Od czwartku 8 grudnia 2022 r. do poniedziałku 12 grudnia 2022 r. do godz. 15:30, Urząd Miasta i Gminy Pelplin będzie prowadził dodatkowy nabór zgłoszeń do projektu „GRANTY PPGR”.

Dokumenty złożone przed terminem 8 grudnia 2022 r. nie będą rozpatrywane.

Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego lub Oświadczenie dla pełnoletniego ucznia składającego oświadczenie we własnym imieniu wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałymi dokumentami należy złożyć osobiście w biurze podawczym Urzędu Miasta i Gminy Pelplin  w godzinach:

pn., wt. i czw.   7:30 – 15:30

śr.                     7:30 – 17:00

pt.                     7:30 -  14:00

UWAGA!

Nie dopuszcza się składania zgłoszeń w formie elektronicznej oraz wysyłania zgłoszeń za pośrednictwem poczty.

W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi, przeznaczone oszczędności pozwolą na sfinansowanie zakupu sprzętu dla 19 dzieci.

Decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń.

W rekrutacji uzupełniającej mogą wziąć udział dzieci i młodzież zamieszkali na terenie Gminy Pelplin, spełniający kryteria dokumentacji konkursowej, którzy dotychczas nie skorzystali z programu.

Do wzięcia udziału w programie uprawnieni są uczniowie, którzy łącznie spełniają następujące warunki:

  1. Dziecko/pełnoletni uczeń zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej - na potwierdzenie należy dostarczyć np. kserokopię legitymacji szkolnej, jeżeli jest zapis o miejscu zamieszkania, zaświadczenie ze szkoły lub inny dokument potwierdzający zamieszkanie dziecka, rachunek za energię elektryczną, wodę, itp.

  2. Dziecko/pełnoletni uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/ opiekun prawny) osoby, która to pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR

 - na potwierdzenie faktu zatrudnienia w PPGR należy dostarczyć dokumentację potwierdzającą fakt zatrudnienia w PPGR. Takimi dokumentami mogą być – kserokopie np. świadectwa pracy, umowy o pracę, legitymacji ubezpieczeniowej, inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych, potwierdzający zatrudnienie w PPGR,

 - na potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej krewnego pracującego niegdyś w PPGR z uczniem wskazanym w oświadczeniu można wypełnić i załączyć uzupełnioną tabelę dotyczącą pokrewieństwa (Załącznik nr 4 – Dokumenty do pobrania) lub załączyć inne dokumenty, z których wynika pokrewieństwo w linii prostej. Takimi dokumentami mogą być np. odpisy aktu stanu cywilnego, tj. odpis aktu urodzenia, odpis aktu małżeństwa, odpis aktu zgonu.

3.  Dziecko/pełnoletni uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w latach 2020, 2021, 2022 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

W celu potwierdzenia faktu uczęszczania dziecka/pełnoletniego ucznia do szkoły należy przedstawić zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że dziecko wskazane w oświadczeniu uczęszcza do szkoły wymienionej w złożonym oświadczeniu (np. aktualna legitymacja szkolna z pieczęcią na rok szkolny 2022/2023).

Szczegółowe informacje na temat programu znajdują się na stronie internetowej Centrum Projektów Polska Cyfrowa - https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Informacji udziela również Referat Rozwoju w Urzędzie Miasta i Gminy Pelplin, tel. (58) 536 12 61 w. 53

Złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony wyłącznie ze środków z pozostałych w programie oszczędności.

 

 

Wyświetlono: 980

Pobierz PDF

Załączniki

Mogą Cię również zainteresować