Ważna informacja ws. komputerów dla dzieci byłych pracowników PGR – granty PPGR

W związku z wyłonieniem przez Gminę Pelplin dostawcy sprzętu komputerowego w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz przygotowaniem dokumentów do podpisania umowy darowizny w  ramach projektu, zwracamy się z prośbą o niezwłoczne dostarczenie oryginalnych aktów urodzenia dzieci, dla których zostały złożone wnioski do tutejszego Urzędu.

 

Dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Referatu Rozwoju Urzędu Miasta  i Gminy Pelplin w godzinach pracy urzędu (budynek vis a vis głównego budynku urzędu).

W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, informujmey, iż sprawę prowadzi Pan Tomasz Stefaniak, tel. 58 536 12 61, wew. 53, e-mail: tstefaniak@pelplin.pl.

Wyświetlono: 723

Pobierz PDF

Mogą Cię również zainteresować