Ważna informacja ws. komputerów dla dzieci byłych pracowników PGR – granty PPGR
W związku z wyłonieniem przez Gminę Pelplin dostawcy sprzętu komputerowego w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz przygotowaniem dokumentów do podpisania umowy darowizny w ramach projektu, zwracamy się z prośbą o niezwłoczne dostarczenie oryginalnych aktów urodzenia dzieci, dla których zostały złożone wnioski do tutejszego Urzędu.
Dokumenty należy składać bezpośrednio w biurze Referatu Rozwoju Urzędu Miasta i Gminy Pelplin w godzinach pracy urzędu (budynek vis a vis głównego budynku urzędu).
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, informujmey, iż sprawę prowadzi Pan Tomasz Stefaniak, tel. 58 536 12 61, wew. 53, e-mail: tstefaniak@pelplin.pl.
Wyświetlono: 723