Nabór wniosków o udzielenie dotacji na realizację zadań polegających na utylizacji odpadów azbestowych
W związku z konkursem „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego” ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji na realizację zadań polegających na demontażu, zabezpieczeniu, transporcie i utylizacji odpadów azbestowych pochodzących z budynków położonych na terenie miasta i gminy Pelplin.
Osoby zainteresowane zrealizowaniem tego typu zadania w bieżącym roku oraz w roku 2020 proszone są o złożenie do dnia 19 lipca 2019 r. stosownego wniosku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pelplin.
Wnioski dostępne są w siedzibie tut. urzędu w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Środowiska - pok. nr 24 lub w plikach do pobrania poniżej.
Jednocześnie informujemy, iż Gmina Pelplin zastrzega sobie prawo do anulowania naboru w przypadku zmiany regulaminu udzielania dotacji przez WFOŚ i GW w Gdańsku.
Wyświetlono: 1200