Trwa nabór w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym
Zapraszamy do składania wniosków w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”. O możliwość uzyskania sprzętu komputerowego zgodnie z regulaminem konkursowym uprawione są dzieci będące członkiem rodziny, który niegdyś pracował w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał jedną z miejscowości (Pelplin – Pólko, Janiszewo, Pomyje, Nowy Dwór, Małe Walichnowy, Rombark).
Do udziału w programie kwalifikują się dzieci uczęszczające do: klasy "0" (jeżeli klasa ta mieści się w placówce szkoły); szkoły podstawowej; szkoły ponadpodstawowej (liceum, techników, szkoła branżowa, szkoła zawodowa), zgodnie z ramami Polskiej Ramy Kwalifikacji. Studenci nie kwalifikują się do udziału w projekcie.
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pelplin do dnia 27 października. W przypadku wysłania wniosku pocztą, liczy się data wpływu wniosku do urzędu. Wszelkich informacji w zakresie naboru udziela pracownik Referatu Rozwoju, Tomasz Stefaniak, tel. 58 536 12 61, wew. 53, e-mail: tstefaniak@pelplin.pl.
Informacje znajdą także Państwo w zamieszczonym ogłoszeniu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr.
Wyświetlono: 1186