Nabór wniosków o udzielenie dotacji na demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych

Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin w związku z konkursem „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego” (edycja 2018) ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji na działania polegające na demontażu, zabezpieczeniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów azbestowych pochodzących z budynków położonych na terenie miasta i gminy Pelplin.

Osoby zainteresowane zrealizowaniem tego typu zadania w bieżącym roku proszone są o złożenie do dnia 25 maja 2018 r. stosownego wniosku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pelplin.

Wnioski dostępne w siedzibie tutejszego urzędu w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Środowiska – pok. nr 24 lub w plikach do pobrania poniżej.

Jednocześnie informujemy, iż w przypadku nie pozyskania środków finansowych, złożone wnioski zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Więcej informacji w powyższej sprawie można uzyskać pod nr tel: 58 536 12 61 wew. 14.

Wniosek w załączeniu.

Wyświetlono: 332

Pobierz PDF

Załączniki

Mogą Cię również zainteresować