Ograniczenie pracy urzędu

Informujemy, że w dniach od 31 sierpnia 2020 r. do 11 września 2020 r. Urząd ogranicza swoje funkcjonowanie.


W celu załatwienia spraw należy się kontaktować:

  • telefonicznie pod nr tel. 58/ 536 12 61 do 63
  • za pomocą korespondencji e-mail pod adresem: urzad@pelplin.pl 
  • za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Miasta i Gminy Pelplin (/37vr49hmbl/SkrytkaESP).


Korespondencję do Urzędu można przekazywać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku. Skrzynka dostępna będzie w godzinach od 7:30 do 13:30.

W sprawie rejestracji zgonów prosimy kontaktować się z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego Panią Agnieszką Bielecką pod numerem telefonu: +48 608 539 783.

Przyjmowanie interesantów odbywać się będzie tylko po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Jednocześnie wprowadza się zasadę, że w danym biurze może przebywać tylko jeden interesant.

Interesant wchodzący do Urzędu w uzasadnionych sytuacjach:

  • ma założoną maseczkę,
  • ma mierzoną temperaturę ciała,
  • dezynfekuje dłonie.


Kolejne komunikaty związane z pracą Urzędu podane będą na stronie www.pelplin.pl oraz na profilu facebookowym gminy.

W celu uzyskania wszelkich informacji proszę kontaktować się na adres e-mail: urzad@pelplin.pl oraz nr tel. 58/ 536 12 61 do 63, w godzinach pracy Urzędu.

zmkniecieurzeduwrzesien2020.png

Wyświetlono: 470

Pobierz PDF

Mogą Cię również zainteresować