Ograniczenie pracy urzędu
Informujemy, że w dniach od 31 sierpnia 2020 r. do 11 września 2020 r. Urząd ogranicza swoje funkcjonowanie.
W celu załatwienia spraw należy się kontaktować:
- telefonicznie pod nr tel. 58/ 536 12 61 do 63
- za pomocą korespondencji e-mail pod adresem: urzad@pelplin.pl
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Miasta i Gminy Pelplin (/37vr49hmbl/SkrytkaESP).
Korespondencję do Urzędu można przekazywać do skrzynki umieszczonej przy wejściu do budynku. Skrzynka dostępna będzie w godzinach od 7:30 do 13:30.
W sprawie rejestracji zgonów prosimy kontaktować się z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego Panią Agnieszką Bielecką pod numerem telefonu: +48 608 539 783.
Przyjmowanie interesantów odbywać się będzie tylko po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Jednocześnie wprowadza się zasadę, że w danym biurze może przebywać tylko jeden interesant.
Interesant wchodzący do Urzędu w uzasadnionych sytuacjach:
- ma założoną maseczkę,
- ma mierzoną temperaturę ciała,
- dezynfekuje dłonie.
Kolejne komunikaty związane z pracą Urzędu podane będą na stronie www.pelplin.pl oraz na profilu facebookowym gminy.
W celu uzyskania wszelkich informacji proszę kontaktować się na adres e-mail: urzad@pelplin.pl oraz nr tel. 58/ 536 12 61 do 63, w godzinach pracy Urzędu.
Wyświetlono: 470