Podpisanie umowy na realizację zadania pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pelplin – edycja 2017″

Dodano przez Redaktor, 8 września 2017 w Ekologia, Ogólne, Ogłoszenia
0

W dniu 08.09.2017 r. Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin podpisał umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w ramach konkursu: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”. Dzięki zawartej umowie Gmina Pelplin otrzymała dotację w wysokości do 26 400,00 zł  z przeznaczeniem na realizację zadania pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pelplin – edycja 2017. Całkowity koszt inwestycji wynosi 35 210 zł, więc pozostała część kosztów zadania sfinansowana zostanie ze środków budżetu gminy. Zakres prac obejmować będzie demontaż, zabezpieczenie, transport i unieszkodliwienie odpadów azbestowych o łącznej masie ok. 86 Mg. Wykonawcą prac będzie firma PRO-EKO Serwis Sp. z o. o, która złożyła najkorzystniejszą ofertę cenową. Zgodnie z umową Wykonawca zrealizuje zadania na terenie naszej gminy do końca października 2017 r.