Akty pełnomocnictwa do głosowania w ponownym głosowaniu w wyborach Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin

Dodano przez Redaktor, 20 listopada 2014 w Ogólne
0

W związku z Uchwałą Nr 8/14 Miejskiej Komisji Wyborczej w Pelplinie z dnia 19 listopada 2014r. w sprawie przeprowadzenia ponownego głosowania w wyborach Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w dniu 30 listopada 2014 roku uprzejmie informuję, że zgodnie z § 5 ust.1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 lipca 2011r. w sprawie sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej, do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz. U. Nr 157, poz. 936 ze zmianami)  w dniu 21 listopada 2014 r. (piątek) mija termin składania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w ponownym głosowaniu w wyborach Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin. Jednocześnie przypominamy, że akt pełnomocnictwa do głosowania sporządzony przed dniem pierwszego głosowania (tzw. I tura) uprawnia również do oddania głosu w głosowaniu ponownym (tzw. II tura).

Poniżej znajdą Państwo pełną informację na temat zasad głosowania przez pełnomocnika. Dodatkowych informacji w powyższym zakresie udzielają pracownicy biura ewidencji ludności Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie, Plac Grunwaldzki 4:
Pani Agnieszka Bielecka, Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pelplinie, tel. 58-536-12-61 w.22;
Pani Monika Styś, Podinspektor ds. ewidencji ludności, tel. 58-536-00-50;
Pan Grzegorz Figas, Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ewidencji ludności, tel. 58-536-12-61 w. 42.

•    zasady głosowania przez pełnomocnika
•    wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa
•    zgoda na przyjęcie pełnomocnictwa